Sunday, November 12, 2006

Tredje rejsebrev fra Lene

Billeder fra det fantastiske hacienda i junglen, fra morgenmaden, fra sommerfuglefarmen, fra junglen, badning i junglen, vandfald i junglen og turen fra bjerg til bjerg. Hej igen igen igen Nu glaeder jeg mig meget til at Lotte kommer. Jeg er koert lidt traet i skolen, mest fordi vi har faaet en ny laerer og hun er ikke lige saa god som hende vi havde foer, men ogsaa fordi jeg mere og mere kan maerke at jeg befinder mig meget hoejt hvilket goer at jeg er meget traet hele tiden. Vi spiser foerst kl.21 hvilket er meget meget sent naar man bliver noedt til at sidde og vaere social til kl.22. og derefter skal laver lektier. Normalt vaagner jeg allerede kl.6 om morgenen?? ved ikke hvorfor, men det er faelles for naesten alle rejsene. I weekenden var vi en tur i junglen. Det tog 2-3 timer i bus (kostede 2.5$) og vi ankom omkring kl19 saa det var moerkt, og vi blev noedt til at gaa igennem en sti i junglen i moerket, alene, da vores hostel laa lidt uden for byen. Det var et helt fantastisk hostel lavet af naturmaterialer og der var en patio med haengekoejer og det laa midt i junglen, omgivet af bjerge og bortset fra fugleedderkopperne og hvad der ellers var af insekter var det rigtig skoent. Rundt m vores hytte loeb der ville kaniner, marsvin, hoens, haner og forskellige dyr- dog ingen los. Om loerdagen besluttede vi os for at gaa en tur ud i regnskoven, op i bjergene. Vi staretde med at besoege en sommerfugle farm... det var ikke saa meget ved, men sommerfuglene var flotte og kaempe store. Derefter gik vi videre op i bjergene for at se en raekke utroligt smukke store vandfald. jeg tror vi gik fra kl.9 morgen til kl 19 aften... en meget meget lang tur op ad meget stejl bakke, men det var en smuk tur. For at komme fra det ene bjerg til andet blev man sat i en aaben kabine og ved haandkraft trukket de 50-100m fra det ene bjerg til det andet i 50-100m hoejde... det var vildt! Den naeste dag besluttede vi os for at leje et par heste og paa dem red vi en lille tur ud i junglen... det vil jeg ikke goere igen- men det var ogsaa ok. Jeg er begyndt at gaa i skole og det tager mig ca.40 min. og jeg foeler mig ok tryg ved det. Denne weekend tager vi til byen Banos og til vulkanen cotapaxi. det glaeder jeg mig meget til! Jeg haaber at i har det saa dejligt i Danmark Mange kaerlige hilsner fra Lene

0 Comments:

Post a Comment

<< Home